14 juni 2013

Wakker worden!

Niet dat de wereld er wakker van lag/ligt, maar deze blog ligt morgen blijkbaar al exact een jaar stil. Een verbouwingsje hier, een huwelijk daar, duizend plannen en dito to-do-lijstjes gooiden roet in het eten. En ik moet eerlijk zijn: ik spendeer al zoveel tijd online, van mails tot Facebook, Twitter en ook Instagram sinds kort, dat op regelmatige basis bloggen er eigenlijk niet meer inzat. Het idee bleef echter al die tijd in mijn achterhoofd hangen. Af en toe bekroop het idee me om er weer in te vliegen, maar dan schreven anderen precies wat ik dacht of was het na een dag of twee niet relevant meer. Elke dag bloggen zou wat te zot zijn, maar ik heb mijn maatregelen genomen om ze toch te onderhouden (lees: twee tot drie keer per week iets hierop kletsen), met een reserve tot zelfs na de zomer.

Ouwe getrouwen zullen merken dat de lay-out dezelfde is gebleven en dat de .be de deur werd uitgezwierd. Irrelevant, geldsmijtweg, dat soort zaken. De naam MidnightCruiser (verklaring vindt u hierzo) werd geruild. Alhoewel mijn slaapritme nog altijd behoorlijk fucked up is, klinkt BertnBreakfast iets frisser en op een vreemde manier ook volwassener. Wat u hier mag verwachten? Weinig meningen of privé-verhalen, maar wel leuke stukjes die ik zelf graag zou lezen. Geen hoogstaande lectuur misschien en soms iets teveel film of series naar uw goesting en wie weet, af en toe, ook mijn column uit de krant waar ik nog steeds voor werk. Na acht jaar is het tijd voor wat opfrissing, blogsgewijs, en we hebben er goesting in!

Geen opmerkingen: