01 september 2011

Back in buuziness

1 september betekent voor heel wat kinderen een nieuwe frisse start, inclusief moi dus. Omdat ik vind dat het blogconcept nog lang niet dood is en het al een tijdje kriebelt om mijn mening te spuien, is MidnightCruiser vanaf heden weer alive en kicktekjidoar! Ik nam mezelf half en half voor om voortaan elke (week)dag wat te bloggen, maar ik ben benieuwd of ik het zolang zal volhouden als Lilith. Facebook is immers veel te geestig voor snelle quotes of onnozele foto’s. In elk geval: ik heb voor de veiligheid al enkele blogposts op de schappen staan én een idee voor een nief rubrieksken. Dus bij deze welkom (terug). Voor de nieuwkomers: verwacht u aan veel film, entertainmentnieuws, domme ankedotes, bizarre weetjes en af en toe persoonlijk gezwans. Hoeraatjes, zeg!

Geen opmerkingen: