28 januari 2008

Nieuw


Mijn witte voituurke wordt 16 jaar en in autojaren is hij langzaam rijp voor pensioen. Het heeft altijd goed gebold, had af en toe wel eens kuren, maar over het algemeen kon ik er altijd op rekenen. Dit jaar zou de tijd rijp zijn om uit te kijken naar een nieuw exemplaar. Een tweedehands welteverstaan, want mijn budget is dit jaar tricky. Toen onze brievenbus een tijd geleden overspoeld werd door allerlei autofolders, zat er hier en daar wel wat interessants tussen. Duur ook, dus ging ik diezelfde avond eens uit nieuwsgierigheid kijken op autozone.be.

Daar botste ik op een geweldige auto in de buurt voor weinig geld in vergelijking met even oude collega's. Zaterdagmorgen mocht ik er eindelijk om, terwijl ik mijn oud voituurke zondagmorgen probeerde te slijten op de automarkt. Verslag daarvan en de voorstelling van mijn nief voituur lees je binnenkort, als ik wat meer tijd heb...

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel plezier met je nieuwe tuut!